• (Android/iOS) Bubble Shooter Mania - Blast codifică mulți bani

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Shooter Mania - Blast ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Shooter Mania - Blast IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codifică mulți bani ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bubble Shooter Mania - Blast 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Distracție în ritm rapid

    Prea multe bule de culoare aleatoare pentru a deraia jocul!!! Squirley trage prea des, probabil că voi șterge jocul!

    Relaxant

    Un alt joc cu bule? Da. Dar acesta are vibrație atunci când bulele apar. Ura!!! Aș dori să văd mai multe niveluri în care declanșați reacții masive în lanț.

    Îmi place până acum. Solicitarea de a evalua jocul a venit puțin prea devreme pentru gustul meu, dar până acum îmi place și funcționează fără probleme.

    De ce nu pot juca 787

    Simplu, dar captivant

    Prea bun

    Eu sunt maestrul bulelor!!! Ascultă-mă răcnind miau!!!

    Acest joc este cu adevărat distractiv. Și vreau să spun distracție..

    Joc cu adevărat distractiv!!

    Este nasol când vine vorba de videoclip să-ți dublezi rapelul sau banii. Nu o primești

    Distracție bună pentru pur și simplu relaxare și distracție!

    Excelent.un joc bun cu bule, wow.

    Chiar imi place asta. Singura mea plângere este că durează ceva timp înainte ca jocul să înceapă efectiv.

    Iubesc ABSOLUT imaginile, așa că RELAXANT


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :